Υποχρεωτικά Σχολεία Αξκών Σ.Ξ.

Τα Σχολεία υποχρεωτικής φοίτησης των Αξιωματικών των ΕΔ, διεξάγονται με αντικειμενικό σκοπό την απόκτηση των αναγκαίων επαγγελματικών θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων που είναι απαραίτητες για την εκτέλεση της αποστολής τους και η επιτυχής φοίτηση σε αυτά αποτελεί τυπικό προσόν προαγωγής.

Πρόσφατα επήλθαν τροποποιήσεις για τα εν λόγω σχολεία με σημαντικότερη διαφοροποίηση αυτή της ετεροχρονισμένης ένταξης του Σχολείου Διοικητών Υπομονάδων στις εκπαιδεύσεις σταδιοδρομικής φύσεως (υποχρεωτικά Σχολεία), γεγονός το οποίο καίτοι επιβαλλόμενο εκ των συνθηκών συνεπώς αναμενόμενο ως εξέλιξη, χαιρετίστηκε θετικά από την πλειοψηφία των συναδέλφων, καθόσον υπήρξε βασική διεκδίκηση που απασχόλησε τον κλάδο και ταλαιπώρησε σημαντική μερίδα συναδέλφων, από το έτος 2015 όταν και επαναλειτούργησε το υπόψη Σχολείο, χωρίς ανάλογη θεσμική πρόβλεψη, εξαιτίας χαρακτηριστικής αβλεψίας της Πολιτείας.

Ο ΣΑΣΜΥ σε αυτό το διαμορφωθέν θετικό πλαίσιο αναμένει με ενδιαφέρον τις περαιτέρω πρωτοβουλίες της Πολιτείας, ώστε με βάση τις αρχές της ισότητας, ισονομίας και υπό το πρίσμα της αντικειμενικότητας, να δρομολογηθεί η πλήρης αναγνώριση του εν λόγω Σχολείου, όπως άλλωστε επιβάλλεται, μέσω της ένταξης αυτού στις παραμέτρους των κριτηρίων μεταθέσεων των στελεχών του ΣΞ.

Η υπόψη εκπαίδευση, με θεσμική αναγνώριση πλέον και τυπικά, αποτελεί ένα σημαντικό πρόσθετο επαγγελματικό προσόν, με αυξημένο μάλιστα ειδικό βάρος στο επίπεδο των Κατωτέρων Αξιωματικών, όπου διαπλάθονται οι μελλοντικοί ηγήτορες.

Η σημερινή κατάσταση συνιστά δυσμενή διακριτική μεταχείριση για όσους συναδέλφους έχουν αποφοιτήσει από το Σχολείο Διοικητών Υπομονάδων, καθώς υφίσταται μείζον ζήτημα ηθικής τάξεως σε ότι αφορά στη διαμόρφωση της επετηρίδας μορίων, βάσει της οποίας διενεργούνται οι τακτικές μεταθέσεις.

Η απαράδεκτη μέχρι σήμερα εξαίρεση του εν λόγω σχολείου, προκαλεί αλλοίωση των προσμετρήσιμων παραμέτρων για την εξαγωγή των μορίων, έτσι ώστε οι τηρούμενες διαδικασίες να είναι αξιοκρατικές και να παράγουν, κατά το δυνατόν, αποτέλεσμα δίκαιο, αξιοκρατικό και αντιπροσωπευτικό των προσόντων (εκπαιδεύσεις – σχολεία, ακαδημαϊκή κατάρτιση, ξένες γλώσσες, επαγγελματική απόδοση, κτηθείσα επιχειρησιακή ή επιτελική εμπειρία, φρουρές υπηρέτησης, οικογενειακή κατάσταση εκάστου στελέχους κλπ).

Για όλους τους παραπάνω λόγους ο ΣΑΣΜΥ απέστειλε έγγραφο στο ΥΠΕΘΑ, με απώτερο στόχο να προχωρήσει άμεσα σε νομοτεχνική βελτίωση, για αποκατάσταση της τάξης και του περί δικαίου αισθήματος.

Διαβάστε παρακάτω το έγγραφο:

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers:
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων